Kanelbullar

Mmmmmm mitt lilla hjärtegryn och jag har idag knådat ihop en sats med kanelbullar och de blev ju så goda :)
Nygräddade kanelbullar med ett glas kall mjölk, kan det bli bättre?
 

Ikväll går de till sin far och jag får en kväll för mig själv. Och imorgon ska det sista ställas iordning här hemma innan arbetsveckan sparkas igång på tisdag igen.
 
Ha en härlig söndagskväll <3
 
 
Bakning - Kanelbullar - Mumsfilibabba
Anonym

Åh de såg gott ut😊duktiga ni är❤️kram Lena

Svar: Mmmm så goda, mums :) Kram tbx <3
Yvonne

PW

gott med bullar när man jobbar natt 😉

Svar: Alltid gott med bullar :D
Yvonne

Sara

Mums, mums med nybakade kanelbullar. Blir en fika i veckan då va? ;)

BP

Kommer förbi nån ledig dag i veckan ;)

Svar: Haha gör så ;)
Yvonne

Ullis

Jag vill också ha. De ser jättegoda ut. Kram

Svar: De var fantastiskt goda :) Hon är duktig min lilla bagare <3
Yvonne