Bubbelvatten

Här hemma går det åt mycket bubbelvatten, men så har det inte alltid varit.
Innan jag blev gravid första gången, vilket är för 20 år sedan drack jag aldrig bubbelvatten. Jag tyckte det var äckligt. Men i.o.m graviditeten så började jag tycka om det och jag drack mycket bubbelvatten då och har sen fortsatt med det.
 
Och för att slippa å släpa hem en massa tunga flaskor med bubbelvatten och för att slippa springa och panta ett i ett så köpte jag för länge sen en Sodastream. Det ångrar jag inte 😊 Har haft stor nytta av den och sen har jag nog också sparat både tid och pengar på att göra mitt bubbelvatten själv. Riktigt gott och törstsläckande är det också!!
 
 Brukar även ta med mig en flaska med bubbelvatten till jobbet. Gotti, gotti!! 💦
Dave

Vet att du dricker annat också ;) Du vet vad fiskarna gör i vattnet va?

Svar: Hahaha förbannade knäppis!! They fuck and shit in it .... :)
Yvonne

PW

Du älskar ju att bada så då måste du gilla vatten :)

Svar: Sant!! Men dricker inte det vatten som jag badar i ;)
Yvonne

Garina

Gott med bubbelvatten..det har ju blivit lite vattendrickande hos dig..till kaffet och dagen efter våra drinkkvällar. 😀

Svar: Haha ja det blir ju det :)
Yvonne