Tjejkväll

I måndags kom mellantjejen Bella förbi mitt jobb på eftermiddagen. Vi åkte in till Norrmalm och fixade till våra naglar, nu igen 😊 Det var ett tag sen så nu var det dags. Och vi valde samma färg denna gång, lite guldigt. Men Bella valde att göra sina spetsiga & jag körde på med mina gamla vanliga naglar, lite längre än vanligt dock men formen blev densamma som tidigare.
Efter nagelfix blev det en trerätters middag på Jensens Bøfhaus. Så mumsigt & vi var verkligen proppmätta när vi gick därifrån. Mätta och belåtna och nöjda med våra fina naglar, tog vi bilen hem och la oss i soffan 😊
Glam Nail Spa - Jensens Bøfhaus - Nya naglar
Sussie

Oj dom naglarna var riktigt tjusiga! Jag gillade inte spetsiga naglar tidigare men tycker det kan va riktigt snyggt nu för tiden. Tur att man kan ändra sig ;) Kramis!

Svar: Haha ja på henne blir det riktigt snyggt, men jag gillar det inte :) Kramiz!!
Yvonne

PW

Länge sen jag var ut och käkade på Jensens, ska du hänga med nån helg?

Svar: Självklart!! Bjuder du? ;)
Yvonne