Humle & Dumle

 
I lördags blev det en tur upp till Odensala med Humle & Dumle.
 
Mina vattensköldpaddor har växt så det knakat och jag har inte haft
plats för ett större akvarium åt dom efter att jag flyttade till min lägenhet.
 
Men nu har de fått flytta in hos tre andra sköldpaddor och några karpfiskar
i en stor utomhusdamm. Humle var inte sen att kasta sig iväg ut i dammen när jag
släppte ner honom i gräset precis bredvid. Dumle däremot, hon tog det lugnt och låg en
längre stund och tittade & funderade väl vart hon hamnat. Får hoppas att de har
det bra där nu och att de trivs tillsammans med sina nya kamrater :)
 
Flytt - Vattensköldpaddor
Mona Sörensen

Dom kommer att få det så bra....

Svar: Ja jag hoppas verkligen det. Det kändes jättebra att släppa ner dom där i dammen :)
Yvonne

Maria

Härligt att du hittat ett bra nytt hem åt dom. Då slipper du oron att de ska bli sköldpaddssoppa ;) Kramis!

Svar: Haha ja verkligen :) Kramiz tbx!!
Yvonne