Odd Molly blus

Nu när plånboken fyllts på så har jag varit och shoppat lite. Mina surt intjänade slantar rullade
iväg ganska snabbt då jag gjorde mellersta tösen glad, genom att köpa denna fina
blus från Odd Molly. 
 

Är själv inte så förtjust i dom kläderna, då mycket av det ser ut som "tant" kläder.
Sånt som man kan hitta hemma i farmors garderob.
 
Men vissa blusar som denna exempelvis är riktigt söta och blir säkert jättefin på Isabell när
hon får veta vad jag köpt. Då kanske man blir poppis hos tonåringen i 5 min iallafall ;)
 
Vad tror Ni, kommer hon bli glad över denna söta marinblåa Odd Molly blus?
Hon är riktigt kinkig då det gäller kläder!!
 
Vem hon nu har fått det ifrån?!?!
 
 
Odd Molly blus
Malin

Så snygg! Jag gillar deras kläder och hon kommer bli överlycklig :)

Svar: Det vart hon :)
Yvonne

Pia

Det var jättefin och jag har själv tittat på en liknande blus från Odd Molly. Så söt med det lilla bandet man kan knyta bak på ryggen.

Svar: Ja den var jättefin och söt. Och på Isabell satt den perfekt :)
Yvonne

Sofi

Fin, fin!

Svar: Tack, tack!
Yvonne

Yvonne Kogner

Hon var så fin i den och den satt perfekt på denna unga, söta lilla dam :) Och hon var själv jättenöjd & glad. Puss till dig min söta tjej ;) <3