Nya naglar

 
Idag blev det en lunchdejt på stan med två snygga karlar.
Passade på att luncha med dom då jag skulle in till stan och fixa
avtackningspresent till min älskade kollega Marita som fått sluta hos oss :(
Sen så hade jag bokat tid till mina naglar också, att få sig en uppfräschning
då jag ändå skulle fixa med presentkort på nagelfix till Marita där.
 
 Valde en svart färg idag och jag själv tycker det vart snyggt och annorlunda.
Vad tycker Ni?
 
Tänkte som så att det får bli svart nu och nåt lite ljusare och somrigare i nästa månad :)
 
Ha en skön fredag med massor av mys ;)
 
Glam Nail Spa - Nagelfix - Naglar
Anneli

Riktigt snygga! Och ha en mysig fredag med dina tjejer, kramis!

Svar: Tack :)
Yvonne

Sandra

Coola <3

Svar: Eller hur ;) Puss, puss!!
Yvonne

PW

Grymt snygga och sexiga ;)

Svar: Hihi tack <3 Och sköna att klia dig på ryggen med ;)
Yvonne

Maria

Åh vad snyggt med svart! Det ska jag pröva nästa gång jag fixar mina naglar 😊

Svar: Ja gör det :) Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv ;)
Yvonne

Mille

Snygga!

Svar: Tack :)
Yvonne