Anmäld - igen !!

 
Yes, här ligger vi inte på latsidan minsann !!
 
Skam den som ger sig och varför ge sig, nu när man väl kommit igång?? 
Så nu har jag nåt att se fram emot, istället för tvärtom :) 
Gick ju hur bra som helst i år, så nu har man ju även en tid att slå. 
Lite jävlaranamma så kommer det gå :) 
 
Vi är 9 tjejer på jobbet som ska springa Tjejmilen 2014, så kom och heja fram
oss i början på september 2014. Måste klura ut vilka snygga tröjor vi ska
ha på oss & beställa dem i god tid. Vem vet, jag kanske slår till och
springer Midnattsloppet också!!
 
Xoxo ;)
Löpning - Motivation - Tjejmilen 2014 - Träning
BP

Fan vad du är grym, puss ;) ❤

Ylva

Men vad du är duktig Vompan! Är så impad att du orkar med allt du gör hela tiden. Du jobbar dygnet runt, tar hand om dina tjejer och allt annat där hemma. Pysslar, ringer och fixar med skolor, äldrevården för din farmor. Hjälper dina nära & kära, vänner m.m. med det mesta hela, hela tiden. Men nu ger du en gnutta tid åt dig själv också (ÄNTLIGEN) och jag hoppas att du finner glädje i löpningen och håller fast i den nu. Du är bäst och det vet du! Goa, rara o allt för snälla Vompan ❤ Kramisar i tusentals!

Svar: Tack, tack!! Ja jag tyckte det var skoj med Tjejmilen och det är skönt att rensa huvudet på tankar och pina sig lite till, när man väl är där ute. Sen allt annat är bara vardagsmat som måste göras :) Har inte gillat att springa tidigare, men nu börjar man väl bli gammal och gillar det helt plötsligt :D Kramizar tbx!!
Yvonne

Mona Sörensen

Härligt! Kramen

Svar: Visst är det?!?! Kramiz tbx ❤
Yvonne

Linda

Du är så duktig! Och stark .... Vad är det som driver dig, mer än dina söta töser då? Hade jag behövt gå igenom det du gjort i livet hade jag varit död & begraven! Kramisar till dig och tjejerna!

Svar: Nej jag är inte duktig. Det finns två saker att välja på vid en livskris, lägga sig ner och dö eller fortsätta att kämpa och komma tillbaka starkare och klokare av det man upplevt. Och jag är inte stark, bara utåt sett!! Men mina tjejer är mitt allt, det stämmer ❤️ Kram tbx!!
Yvonne

Dave

Räkna med att jag och de andra grabbarna kommer och kollar den här gången. Kanske finns nån tjej där som behöver lite massage efteråt ;0)

Svar: Haha du är galen! Det finns ju redan sjukvårdsteam och massage på plats :)
Yvonne