One Direction - Story of my life

Jag håller ju på med min egen historia om mitt liv, i min dagbok.
Och den fylls på med både bra och dåliga upplevelser hela
tiden, men mest med bra saker på sistone ♥. Och det känns
ju riktigt, riktigt kul :) Skönt att ha människor omkring sig
som man tycker om och som får mig att må bra.
 
 
 
Sen är det ju speciellt en person som får mig att må extra bra ;)
Du får mig att bli glad & må bra och det gillar jag ♥
 
Jag är ju en glad skit som gillar att sprida glädje omkring mig
så jag är jätteglad att vi har träffats och att du får mig att må bra.
 
Det behöver jag !!
Dagbok - Historien om mitt liv - One Direction - Story of my life
PW

Och vem kan denna speciella person vara då? ;)<3

Svar: Hihi, det skulle du gärna vilja veta va. 😉❤️
Yvonne

Ylva

Hahaha jag vet vem han är 😉😘 Jättefin är han ju Vompan och hoppas det blir bättre än sist denna gång, Kramisar !

Svar: Ja nu kan man bara hoppas 😊 Det känns jättebra & mysigt vill jag lova!! 😘
Yvonne

Carro

Bli lycklig nu :)

Svar: Yeeeeeees !! 😊
Yvonne

Anneli

Denna ljushåriga, snygga kille måste våga visa dig vad han tycker och vill, annars får du visa honom att det inte kommer att funka längre. Inget mer gå och vänta och längta nu!

Svar: Ja visst är han fin ❤️
Yvonne

Mona Sörensen

Kramar!

Svar: Kramizar!! ❤️
Yvonne

Lotta

Så härligt att se dig så glad & fräsch. Han har verkligen gjort underverk med dig ;) Var rädd om den mannen! Xoxo

Svar: Tack, tack !! Xoxo ❤️
Yvonne