Shopping

Nu har jag varit ute och shoppat en massa.
Har ju varit utan plånbok en tid men hittade en jättefin, men DYR sådan.
Så nu har jag inga pengar kvar att lägga i plånboken!!
Blev en lyxig helg kan man nog säga :)
 
 
Passade även på att spendera mina surt intjänade slantar på lite lyxig mascara och eyeliner.
Hur ofta lägger jag pengar på mig själv egentligen?
Brukar mest spendera pengar på mina tre underbara töser ♥♥♥
 
 
Tänk så fin jag kommer att bli med detta på mina vackra ögonfransar ;)
Chanel - Gucci
Lena

Härligt härligt men farligt farligt ;) No money no cry :) Du har ju fin plånis nu iaf och fina blir fransarna så tjusig värre blir du såklart :) Man måste lyxa till sig ibland som du gjort. Underbar tjej som du ska ha underbara saker också. Inte bara tänka på alla andra hela tiden. Tänk lite på dig själv med vännen. Tusen kramar o pussar <3

Svar: Ja jag måste försöka tänka lite mer på mig själv. Kan inte tänka på alla andra hela tiden längre. Tusen kramar & pussar tillbaka till dig goa, härliga Lena <3 ;)
Yvonne

Mona Sörensen

Det kommer att bli suveränt fint...Det e ju faktiskt så när man har barn så kommer man alltid i sista hand ,så e d! Pözz

Svar: Jo jag vet, de är ju mina ögonstenar så självklart ska de gå i första hand <3 Sen åh få lyxa till det lite för sig själv är ju också skoj, för en gångs skull. Är ju inte riktigt min stil att göra det :)
Yvonne