Kärlek i överflöd

Världens bästa & samtidigt världens jobbigaste känsla.
 
 
♥♥♥
 
Jag älskar dig!!
 
Jag älskar dig - Känslor - Kärlek
Skruttan

Du är världens snällaste o goaste tjej Vompan ❤ Och du verkar verkligen älska denna egoistiska man. Men han väljer sig själv o sina barn framför dig o kärleken så släpp honom. Du har så många andra snälla, snygga män som trånar efter dig. Några för att få sex men jag vet två av dessa som skulle vilja så mycket mer om du bara släppte in dom i ditt hjärta. Puss & kram till dig!! Var snäll mot dig själv ❤

Mia

Ja kärleken kan va helt underbar men samtidigt väldigt jobbig o svår att hantera. Och att du älskar Patrik visar ju Era 3 år Ni träffats och att det varit ömsesidigt. Annars hade det inte pågått så länge. Sen att han inte vågar visa det längre eller kan ta tag i sitt liv gör ju självklart allt så mycket jobbigare och svårare. Men han är fin och snygg så jag förstår dig ;) Kramis!

Maria

Jadu Yvonne, att han inte förstår vad han går miste om genom att bara träffas då o då för att mysa lite istället för att våga det förstår ju vi som känner dig. Vi som sett dig bli så glad när ni bara pratat med varandra. Dina ögon glittrade och hela du sken som en sol så fort ni hörts eller setts. Att du älskar den mannen kan inte ha undgått någon. Och han ska va glad att du varit så snäll och förstående för hans jobbiga situation så länge. Och sen borde han förstå varför du gjorde som du gjorde till slut, med tanke på hur han betedde sig efter jul o nyår och tog ut sitt helvetes pissliv därhemma på dig. Och började berätta om hur deras sexliv var och hur de hade där hemma. Fan, det ville väl inte du veta nånting om!! Du får väl ta på dig hans favoritdress, den vita och de svarta höga pumpsen å hälsa på honom lite oftare. Det skulle han nog gilla :) Nej, ta hand om dig o Andreas istället, låt Patrik bara få drömma om dig och fortsätta leva som om han inte gjort något fel alls. Lätt att lägga all skuld på dig och låta dig ta skit från släkten hans. Fega svin!!!! Skulle va intressant att veta vad hon fått höra från honom om Er långa relation. Men det verkar ju funka bra för henne att ha en karl som knullar runt, med än den ena och än den andra. Själv hade jag slängt ut han näck i 20 minusgrader! Kramis bananis ;)

Svar: Hmmmm, är det något jag ångrar så är det verkligen det jag gjorde mot honom i våras. Hur jävla korkad får jag bli?!?! Men jag kan inte få det ogjort tyvärr :( Får stå mitt kast och skämmas och känna mig dum och riktigt jävla löjlig!! Kan ju inte be om ursäkt hur många gånger som helst!! Kramiz tbx!!
Yvonne

Garina

Du ser nykär ut..har ni börjat träffas igen? Hoppas allt går bra den här gången..kram

Jossan

Oj, oj, oj här spirar kärleken minsann. Lycka till ;)<3

Malin

Jag önskar/hoppas verkligen att Patrik tar sig i kragen och vågar släppa lös sina känslor så att han förstår vad han missar då du kommer att glida ifrån honom mer och mer.Han är feg och vågar inte visa vad han känner Yvonne, för då måste han ta tag i sitt liv. Vilket han inte klarar ännu :(

Carro

Ge fanskapet en pungspark!!! Han är inte värd dig!! En så snäll o omtänksam tjej som dug kommer han aldrig komma i närheten av. Låt han bli kvar hos sin bittra, köpgalna kärring istället. Pengarna styr & det vet även han!!! Kramis ❤